خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

در صورت درخواست مسافران پرواز به دیگر کشورها نیز انجام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۶۸

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص فرودگاه زنجان گفت: تطویل باند فرودگاه نیز تا پایان مرداد سال آتی نهایی خواهد شد.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: در صورت درخواست مسافران پرواز به دیگر کشورها نیز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان شب گذشته(8 بهمن) در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه زنجان گفت: به جهت رفاه حال مردم همه زائران استان های همجوار می توانند جهت تشرف به حج عمره و عتبات عالیات از فرودگاه زنجان استفاده کنند.

مقام عالی استان به اعزام زائران قزوینی به حج عمره از فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: شرکت هواپیمایی ماهان آمادگی خود را برای پروازهای خارجی و داخلی به هر تعداد اعلام کرده است.

وی به آمادگی استان جهت انجام پروازهای عتبات عالیات هم اشاره کرد و گفت: در صورت درخواست مسافران پرواز به دیگر کشورها نیز انجام خواهد شد.

به گفته رئوفی نژاد استان های همجواری که پروازه های عمره و عتبات عالیات ندارند نیز می توانند از فرودگاه زنجان بهره بگیرند.

این مقام مسئول در ادامه به استفاده حداکثری از فرودگاه زنجان که مدت ها بلااستفاده مانده بود، اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های ارتقاء درجه استان، فرودگاه زنجان بود.

رئوفی نژاد به تلاش شبانه روزی مسئولان استانی در راه اندازی مجدد فرودگاه اشاره کرد و افزود: به برکت همین تلاش ها پروازهای زنجان به مشهد در طول هفته انجام می شود.

وی برقطعی شدن پروازهای حج تمتع از استان زنجان از سال آینده تاکید کرد و گفت: تطویل باند فرودگاه نیز تا پایان مرداد سال آتی نهایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز