خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران؛

جایگاه کهکیلویه و بویراحمد در برنامه ششم توسعه ارتقاء می‌یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه در مجلس، بررسی‌های لازم انجام خواهد شد تا جایگاه استان کهکیلویه و بویراحمد ارتقاء یابد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان کهکیلویه و بویراحمد سفر کرده است، در بدو ورود خود به شهرستان یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: از حضور در استان کهکیلویه و بویراحمد خرسندم و هدف از این سفر حضور در کنگره شهدای این استان و دیدار با مردم استان کهکیلویه و بویراحمد و بررسی مسائل استانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کهکیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های مهم کشور است که از ذخایر معدنی خوبی برخوردار است که باید بیشتر در این زمینه فعالیت شود.

لاریجانی افزود: با همکاری نمایندگان این استان در مجلس و مسئولان اجرایی مسائل این استان را از نزدیک بررسی خواهیم کرد تا در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه در مجلس زمینه ارتقاء جایگاه استان کهکیلویه و بویراحمد فراهم شود.

گفتنی است لاریجانی در بدو ورود خود به استان کهکیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

لازم به ذکر است عدل هاشمی‌پور، زارعی و تاجگردون نمایندگان استان کهکیلویه و بویراحمد در مجلس و وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس در این سفر دکتر لاریجانی را همراهی می‌کنند.

کد خبر : ۴۱۷۲۹۷