خبرگزاری کار ایران

در کارگروه رفع موانع تولید صورت گرفت؛

قدردانی استاندار از مجموعه همکاری بانک‌ها و انتقاد از بانک توسعه تعاون استان

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۲۱۴

استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید گفت: 342 واحد تاکنون از تسهیلات رونق تولید بهره گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در کارگروه رفع موانع تولید گفت : 342 واحد صنعتی و کشاورزی تاکنون از تسهیلات رونق تولید بهره گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای این سیاست‌ها از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از مهمترین اهداف دولت می‌باشد و در همین راستا، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بصورت منظم به ریاست معاون اول محترم رییس جمهور برگزار می شود.

 نجفی گفت: بر همین اساس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانها تشکیل شد تا نسبت به رفع موانع اجرای این سیاست‌ها اقدام شود و مجموعه مدیریتی گیلان برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال تلاش هستند.

استاندار گیلان با قدردانی از همکاری بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات رونق گفت: من از مجموعه‌ی عملکرد بانک‌های گیلان رضایت دارم و تشکر می کنم اما باید تلاش‌ها را دو چندان کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اقدام ابتکاری گیلان در راه اندازی کارگروه رفع موانع تولید در کشور گفت: درست است که هم اکنون از لحاظ پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مقام سوم کشور را داریم اما این جایگاه برای استانی که شروع کننده‌ی این جلسات در کشور است راضی کننده نیست.

 نجفی در ادامه با انتقاد از عملکرد بانک توسعه‌ی تعاون استان گفت: بانک مذکور  با توجه به تذکرات متعدد و جدی، به هیج وجه نتوانسته استان را در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  و جذب اعتبارات مصوب رونق تولید  یاری رساند.

وی با اشاره به اینکه فقط یک فقره وام رونق تولید در سال 95 توسط این بانک در استان پرداخت شده است گفت: مدیر شعب بانک تعاون گیلان حق ندارد در جلسات استانداری شرکت کند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تمام نظام و دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی عزم جزم دارند خاطر نشان کرد: باید با روحیه‌ی عشق به خدمت به تولید کنندگان و کار آفرینان کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز