خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس امیدهایش را گلباران کرد

پرسپولیس مقابل امیدهایش به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و امیدهای پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، با برد پرگل شاگردان برانکو همراه بود.

پرسپولیسی‌ها توانستند با نتیجه 6 بر 2 امیدهای خود را شکست دهند. گل‌های پرسپولیس را در این بازی فرشاد احمدزاده 2 گل، شهاب زاهدی 2 گل، پریاموف و احمدی نوراللهی به ثمر رساندند و 2 گل امیدهای پرسپولیس را هم مرتضی خراسانی وارد دروازه شاگردان برانکو کرد.

 پرسپولیسی‌ در این بازی با ترکیب بوژیدار، حامد آقایی، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محمدامین آرام‌طبع، کمال کامیابی‌نیا، صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، شهاب زاهدی و پریاموف مقابل امیدهای خود ظاهر شد.

در آغاز نیمه دوم ترکیب پرسپولیس دستخوش تغییرات شد و محمد درویش‌وند، احمد نورالهی، امید عالیشاه و مهدی رحمتی به ترکیب پرسپولیس آمدند. 

هومن افاضلی از مربیان فوتبال کشورمان امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت و این بازی را تماشا کرد. حدود 150 هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

هدایت تیم امید پرسپولیس را جمشید شاه‌محمدی برعهده دارد که قبل از آغاز بازی با برانکو خوش‌وبش گرمی کرد. امیر باقری، پسر کریم باقری مربی پرسپولیس در ترکیب تیم امید مقابل پرسپولیس حضور دارد و همانند پدرش با شماره شش در پست هافبک دفاعی به میدان رفته است.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۷۱۶۷