خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استعفا کرد، جنتی پذیرفت

اصغر آب‌خضر با ارسال نامه‌ای به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قائم مقامی این شورا استعفا کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه اصغر آب‌خضر خطاب به آیت‌الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

احتراما با تبریک اعیاد مبارک قربان و غدیر و با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرت مستطاب عالی همانگونه که حضورا به استحضار رسید امسال با توجه به چالش‌های داخلی پس از توافق هسته‌ای و همچنین موضوع بسیار مهم انتخابات ریاست جمهوری و جنگ‌های نیابتی در اطراف ایران، برگزاری با شکوه‌تر مراسم و مناسبت‌ها با حضور شایسته و برنامه‌های متنوع به ویژه برای چهلمین سالگردپیروزی انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. لکن با توجه به شرایط عارضه قلبی و جراحی قلب باز که برای اینجانب پیش آمد و مشکلات پر استرس، پزشکان معالجم شدیدا تاکید کرده‌اند که از فعالیت‌های اجرایی جدا خود داری کنم.

لذا با توجه به قانون عدم بکارگیری نیروهای باز نشسته از مسئولیت‌های اجرایی، اینجانب نیز از سمت قائم مقامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استعفاء کرده تا افراد جوان‌تر با انگیزه بهتر جایگزین شوند. قطعا هرکجا باشم خود را سرباز انقلاب و رهبری معظم انقلاب مد ظله العالی می‌دانم.

یکبار دیگر خداوند را سپاسگزارم هستم که توفیق داد ۳۵ سال در خدمت حضرت عالی باشم و ان‌شاءالله آنچه انجام شده مورد رضایت خداوند، روح ملکوتی امام عزیز (ره) و شهدا و مردم و رهبر معظم انقلاب بوده باشد.

همچنین متن نامه آیت‌الله جنتی برای پذیرش این استعفانامه نیز به شرح زیر است:

پیرو استعفای جناب عالی از سمت قائم مقامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به علت مشکلات جسمی و عوارض ناشی از عمل قلب و غیره، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از خدمات مخلصانه و صادقانه جناب عالی در طول حدود ۳۵ سال در سمت‌های مختلف و تقدیر از روحیه انقلابی شما، قبول استعفاء را اعلام می‌دارم. البته این به معنای قطع روابط شما با شورا نیست.

امید است در هر حال پیوسته از الطاف و عنایات الهی برخوردار باشید.

کد خبر : ۴۱۷۱۲۴