خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پژو سیتروئن بیان کرد:

تولید 1 میلیون خودرو در منطقه خاورمیانه تا سال 2025

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۱۱۶

ما به دنبال این هستیم تا تولید خودروی خود را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تا سال 2025 به یک میلیون خودرو برسانیم که در این برنامه ایران نقش تامین‌کننده اول را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا ظهر امروز در نشست مشترک مدیران ارشد ایران‌خودرو و پژو سیتروئن یاد و خاطره فریدون مجلسی مدیرعامل فقید شرکت ایکاپ را  گرامی داشته شد.

کارلوس تاوارس در این نشست اظهار داشت: دو کشور ایران وفرانسه دارای علایق مشترک و سابقه همکاری اقتصادی تاریخی دارند و در طول این مدت ما همواره حامی بازار خودروی ایران بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در مدل کسب و کار جدیدی که ما طراحی کرده‌ایم برای کاهش هزینه صادرات و حضور در بازار رقابتی منطقه نیازمند به یک پایگاه تولیدی قوی در حوزه خاورمیانه بوده‌ایم و به همین دلیل احتیاج به یک شریک و حامی قدرتمند داشتیم که این مشخصات را توانستیم در ایران پیدا کنیم.

تاوارس تصریح کرد: ایران یک پایگاه قابل اتکا برای سیاست‌های راهبردی گروه سرمایه‌گذاری PSA هست و می‌تواند نقش راهبردی در منطقه داشته باشد. ما به دنبال این هستیم تا تولید خودروی خود را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تا سال 2025 به یک میلیون خودرو برسانیم که در این برنامه ایران نقش تامین‌کننده اول را خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما اگر می خواهیم بازار صادراتی قوی داشته باشیم چالش‌های زیادی در پیش‌رو خواهیم داشت که انتظار داریم با کمک شرکای ایرانی خود بر آنها فائق بیاییم. ما به دنبال این هستیم که در سه سال آینده تولید خودروی پژو را در ایران به دویست هزار دستگاه در سال برسانیم.  ما به شبکه تامین قطعات ایران اطمینان داریم و باور داریم آنها قابلیت رشد و به روز شدن را خواهند داشت. ما به ایران خودرو پیشنهاد دادیم که تبادل نیرو داشته باشند و هر دو کمپانی بتوانند از منابع انسانی نخبه یکدیگر استفاده کنند.

تاوارس با اشاره به اولویت اول پژو در ایران گفت: برنامه ما این است که در مرحله اول مصرف‌کننده ایرانی را نسبت به کیفیت و مرغوبیت تولیدات مطمئن کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز