خبرگزاری کار ایران

شهردار قائمشهر در دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر

انتظار جامعه کارگری انتظاری عمومی است/شهر صنعتی قائمشهر شهر خدماتی شده است

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۰۹۳

شهردار قائمشهرگفت: شهرداری ها در بدترین برهه زمانی قرار دارند

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر صبح امروز شهردار قائمشهر در دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر با بیان اینکه خواسته های جامعه کارگری همواره به حق بوده گفت:انتظار جامعه کارگری انتظاری عمومی است و بزرگان این قشر همواره بدنبال منافع شخصی نبوده و مطالبات جامعه کارگری را بیان نموده اند.

رضا رحیمی افزود:متاسفانه و در شرایط کنونی بلحاظ بافت کارگری شهرستان قائمشهر و تعطیلی کارخانجات در این شهر رونق اقتصادی در این شهرستان به حداقل رسیده است و این شهر تولید و صنعتی به کارهای خدماتی روی آورده است.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه قائمشهر دومین شهر پرتراکم کشور بعد از تهران میباشد افزود:نبودو کمبود زمین در این شهرستان باعث گردیده نتوانیم در توسعه شهری به اهداف خود برسیم.

وی در این نشست از برنده شدن شهرداری قائمشهر درمزایده کارخانه نساجی قائمشهر خبرداد و افزود: شهرداری قائم‌شهر با توافق نظر و همکاری شورای اسلامی شهر در پنجمین مزایده واگذاری کارخانه در اول ماه محرم شرکت کرد و توانست طبق قیمت کارشناسی به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برنده مزایده شود.

 وی افزود: طرح واگذاری و خصوصی‌سازی کارخانجات نساجی مازندران در دستور کار سازمان خصوصی سازی کشور قرار داشت و چندین مزایده برای واگذاری کارخانه نساجی شماره یک انجام شد.

شهردار قائم‌شهر با تاکید بر اصل رضایتمندی مردم و تبریک پیروزی خرید این سرمایه مردمی تصریح کرد: هدف از خرید کارخانه، زنده نگه داشتن خاطرات شیرین این کارخانه در اذهان مردم این دیار بوده که یادآور روزهای خوبی برای کارگران و مردم زحمتکش این سرزمین است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز