خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:

بهره‌گیری از 170 عامل امدادی برای پوشش مراسم‌های عزاداری

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۷۳۶

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از سازماندهی و استقرار تیم‌های امدادی در حرم مطهر و مراسم عزاداری هیأت‌های مذهبی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد رضا بهرامی با اشاره به آغاز مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در اقصی نقاط شهر قم، اظهار کرد: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افتخار این را دارد که امسال نیز خادم عزاداران حسینی در مراسم عزاداری محرم بوده و نسبت به ارائه خدمات امدادی و درمانی اقدام کند.

وی ادامه داد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی در سال‌های گذشته چندین جلسه با سرتیم‌های امدادی و امدادگران برگزار شد و مسائل و موضوعات مختلف برای ارتقاء سطح خدمات در محرم امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه تیم‌های امدادی در هیأت‌های رزمندگان، خادم الرضا(ع)، کف العباس، فاطمیون و ثارالله مستقر خواهند شد، بیان کرد: این تیم‌ها از شب اول ماه محرم با بهره‌گیری از 170 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی و درمانی اقدام خواهند کرد.

بهرامی افزود: همچنین با توجه به حضور زائران و دسته‌های عزاداری در حرم مطهر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به تجهیزات درمانی به همراه کادر کامل پزشکی در میدان امام خمینی(ره) مستقر و خدمات امدادی را به زائران و عزاداران حسینی ارائه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام پنج دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی نجات و سه دستگاه موتورلانس نیز تیم‌های امدادی را در صورت نیاز پشتیبانی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز