خبرگزاری کار ایران

اسکندری مطرح کرد:

وجود مجتمع‌های پتروشیمی در آذربایجان‌غربی سبب جهش اقتصادی این منطقه می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: وجود مجتمع‌های پتروشیمی در آذربایجان غربی سبب جهش اقتصادی این منطقه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، جعفرصادق اسکندری امروز در آیین افتتاح دفتر توسعه و سرمایه‌گذاری صنایع پایین دست پتروشیمی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به آغاز احداث مجتمع پتروشیمی میاندوآب گفت: در این باره خرید و انتقال ماشین آلات و نصب آنها در آینده ای نزدیک در حال انجام بوده و تا پایان سال آینده به پایان می رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور در جریان افتتاح پتروشیمی مهاباد به توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی تاکید کردند، این موضوع در دستور کار اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفت.

اسکندری افزود: در این باره تشکیل کمیته کارشناسی و تخصصی موضوع از لحاظ فکری و سرمایه گذاری پیش بینی شده و منطقه آزاد ماکو، پتروشیمی مهاباد و ارومیه برای توسعه فعالیت ها اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره افتتاح دفتر توسعه و سرمایه‌گذاری صنایع پایین دست پتروشیمی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: این کار سبب سرعت بخشی در کارها می‌شود.

کد خبر : ۴۱۶۷۲۲