خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ؛

معاونین جدید حمل ونقل و مدیرت منابع منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۶۹۲

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی مهرداد تقی زاده بهجتی به عنوان معاون حمل ونقل منصوب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی درحکمی مهرداد تقی زاده بهجتی را به عنوان معاون حمل ونقل منصوب کرد.

در قسمتی از حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به تقی زاده چنین آمده است: با توجه به ابلاغ ساختار جدید وزارت راه و شهرسازی ونظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی ، به موجب این حکم به سمت معاون حمل ونقل منصوب میشوید. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم.

همچنین در حکمی دیگر از سوی وزیر راه و شهرسازی امیر امینی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع منصوب شد.

 عباس آخوندی درحکمی امیر امینی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع منصوب کرد.

در قسمتی از حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به امینی چنین آمده است: با توجه به ابلاغ ساختار جدید وزارت راه و شهرسازی و نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع منصوب می‌شوید. ضمناً لازم می‌دانم از زحمات و مساعی جناب‌عالی در دوره تصدی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل تشکر و قدردانی نمایم. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز