خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان با تاکید بر ثبت‌نام اینترنتی؛

فرمانداران باید در طرح بزرگ ملی سرشماری مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۶۳۳

استاندار لرستان گفت: تاکنون تنها 18هزار خانوار استان در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند که عدد قابل قبولی نیست و فرمانداران باید زمینه لازم برای ثبت‌نام مردم در مناطق مختلف را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند روز سه‌شنبه درجلسه هم اندیشی اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان لرستان افزود: مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن بسیار مهم بوده و  آمار پایین تعداد ثبت نام کنندگان در این استان قابل قبول نیست.

 وی با اشاره به اینکه آینده استان بر اساس آمار و اطلاعات ارائه داده شده رقم خواهد خورد، گفت: آمار پایین ثبت نام اینترنتی در خور استان لرستان نیست.

بازوند با تاکید بر اینکه مردم باید در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی شرکت کنند، تصریح کرد: از فرمانداران می خواهیم در این پروژه بزرگ ملی به صورت جدی وارد شوند.

وی اظهار داشت: تاکنون تنها 18هزار خانوار استان در این طرح ثبت نام کرده اند که عدد قابل قبولی نیست و فرمانداران باید زمینه لازم برای ثبت نام مردم در مناطق مختلف را فراهم کنند.

بازوند با اشاره به اینکه استان لرستان وضعیت مطلوبی در ارائه آمار به صورت اینترنتی نداشته است، عنوان کرد: فرمانداران شهرستان ها وظیفه سنگینی در رابطه با سرشماری نفوس و مسکن داشته و به دلیل اهمیت موضوع باید آمارگیری را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

بازوند با بیان این که در سرشماری عمومی نفوس و مسکن، خانوارها اطلاعات صحیح را وارد سامانه کنند، گفت: اطلاعات هر خانوار به صورت محرمانه بوده و هیچگونه ارتباطی به قطع یارانه ندارد.

استاندار لرستان گفت: آمار بدست آمده از سرشماری عمومی نفوس و مسکن، مبنای تصمیم گیری صحیح در کشور است.

بازوند اظهار داشت: در صورت ارایه اطلاعات نادرست از سوی خانوارها، مدیران نمی‌توانند تصمیم درستی داشته باشند و این امر موجب خساراتی به جامعه می شود. 

وی اضافه کرد: دلیل توسعه نیافتن مناطق توسعه نیافته در بعد های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... نتیجه تصمیم غیر کارشناسی و غیر اصولی مدیر آن منطقه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز