خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

شکایت خود از رسانه‌ها را دنبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۶۲۲

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: شکایت خود را از رسانه‌ها در موضوع انتشار اخبار واگذاری املاک دنبال می‌کنم و این حداقل حقوق شهروندی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر با بیان اینکه تعدادی از اعضای شورا از برخی رسانه‌ها شکایت کردند که من نیز یکی از آنها بودم و شکایتم را دنبال می‌کنم، گفت: هیچ خبرنگاری به خاطر شکایت شورا زندانی نشده است.

وی ادامه داد: اتهامی را به عده‌ای می‌بندند؛ آنها باید چه کنند؟ مقابله به مثل اخلاقی و شرعی نیست، لذا تنها راه مراجعه به دستگاه قضا است.

پیرهادی با بیان اینکه حتی اگر دروغ بودن این اتهامات اثبات شود باز هم از فرد اعاده حیثیت نخواهد شد، اظهار کرد: امروز موضوع حیثیت افراد در فضای مجازی مطرح است؛ یعنی شما خبری را در سایتی منتشر کرده و اتهام می‌زنید یک نفر هم به سایت مراجعه کرده و خبر را می‌خواند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه می‌گویند؛ 20 درصد افراد تنها یک بار به مجموعه رسانه‌ای مراجعه می‌کند، ادامه داد: در این حالت فردی که خبر دروغ را خوانده دیگر به سایت مراجعه نکرده و تکذیبه آن را نمی‌خواند.

پیرهادی تصریح کرد: بنده نگران آن هستم که این روند تبدیل به یک رویه شود و بعد بگویند شکایت نکنید. این در حالی است که فرد حق دارد؛ موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کند و انتظار ندارم بگویید که از حداقل حقوق شهروندی خود استفاده نکنید.

وی با تاکید براینکه آزادی برای انسان و رسانه در چارچوب قاعده است، عنوان کرد: کار رسانه در حرفه‌ای‌گری است و ما هم شکایت نکردیم که کسی به زندان برود.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: آنها توضیحات ما را منعکس نمی‌کنند و معذرت‌خواهی نکرده‌‌اند، لذا از محکمه خواستیم به موضوع رسیدگی کند و این حداقل حقوق شهروندی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز