خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران:

مشکلات راه‌آهن رسیدگی شود

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران بر ضرورت رسیدگی به مشکلات راه‌آهن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور امروز خود در شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات راه‌آهن گفت: برای نظام نامطلوب است که مشکلی لاینحل بماند و ضروری است؛ نسبت به این موضوع پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در هفته جاری شاهد مواضع ضد و نقیض در خصوص حقوق‌های نجومی بودیم، گفت: از یک طرف معاون اول رئیس جمهور می‌گوید؛ این کار غیر قانونی نیست و از طرفی دیگر دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرده است که این اتفاق برخلاف قانون افتاده و باید وجوه اضافه بازگردانده شود.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر با بیان اینکه این تناقضات مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد می‌کند، اظهار کرد: عده‌ای به دنبال سیاسی کردن فساد هستند و می‌خواهند بر منابع بیت‌المال دست‌اندازی کنند.

سروری ادامه داد: اگر تخلفی صورت نگرفته، چرا باید وجوه به بیت‌المال بازگردد؟

همچنین در ادامه مجتبی شاکری دیگر عضو شورای شهر با تصریح براینکه دروغ را هرکه بگوید بد است حتی اگر سایت خبری باشد، اظهار کرد: چرا می‌خواهند دروغگو تنبیه نشود.

وی ادامه داد: به رغم آنکه خانم آباد اعلام کرده که چنین املاکی را دریافت نکرده اما آمده‌اند و با عناد این خبر را منتشر کرده اند. حال چرا باید از دروغگو حمایت کنیم؟

 

 

کد خبر : ۴۱۶۵۷۱