خبرگزاری کار ایران

داورزنی: افزایش همکاری با قدرت‌ها والیبال اولویت کاری است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: افزایش همکاری با کشورهای قدرتمند در والیبال از اولویت‌های کاری فدراسیون است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی که برای شرکت در سى و پنجمین کنگره جهانى فدراسیون بین المللى والیبال در شهر بوئنس آیرس آرژانتین حضور دارد، درباره امضای تفاهمنامه با فدراسیون والیبال کانادا گفت: در راستای توسعه روابط فی مابین فدراسیون والیبال ایران و سایر کشورهای قدرتمند این رشته ورزشی، این تفاهمنامه امضا شد.
وی با بیان اینکه از قبل مذاکراتی برای با طرف کانادایی برای همکاری های مشترک داشتیم، گفت: در حاشیه اجلاس آرژانتین نیز نشت دیگری با «مارک اکرت» رئیس فدراسیون والیبال کانادا برگزار کردیم و در مجموع به توافق رسیدیم.
رئیس فدراسیون والیبال ایران تصریح کرد: فدراسیون والیبال ایران تاکنون با کشورهای متعددی از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، لهستان و صربستان تفاهنمامه همکاری امضا کرده است و در با فدراسیون کانادا نیز در این راستا برای همکاری بیشتر به توافق رسیدیم.
وی گفت: در این تفاهنمامه همکاری‌های متعددی مد نظر دو فدراسیون قرار دارد که تشکیل اردوی مشترک در کمپ تیم‌های ملی ایران و کانادا، برگزاری دوره های آموزشی و تبادل اطلاعات از جمله این محورها است.
داورزنی با تاکید بر اینکه افزایش همکاری‌ها با کشورهای قدرتمند در رشته ورزشی والیبال از اولویت‌های کاری است، گفت: در حاشیه کنگره جهانی فدراسیون والیبال با دیگر کشورها در تعامل خواهیم بود تا در نهایت منجر به افزایش همکاری‌ها شود و والیبال ایران از تجربه این کشورها بهره مند شود.
سی و پنجمین دوره کنگره جهانی فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) از 13 تا 15 مهرماه به میزبانی بوئنس آیرس برگزار خواهد شد.
انتخاب روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی از جمله محورهای این اجلاس است و دکتر محمدرضا داورزنى و محمود افشار دوست هم به عنوان نمایندگان ایران شانس دستیابى به ریاست کمیته‌هاى مختلف را خواهند داشت.
فدراسیون والیبال ایران در این دوره از کنگره جهانى والیبال برای ٣ سهمیه از جمله کمیته داوران و مسابقات خود را کاندید کرده است.

 

کد خبر : ۴۱۶۵۵۶