خبرگزاری کار ایران

گزارش آخرین تمرین تیم ملی

شجاعی و انصاریفرد آمدند/ شروع تمرین با یک ربع تاخیر

تیم ملی فوتبال کشور آخرین تمرین خود را قبل از اعزام به ازبکستان دقایقی قبل آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ تیم ملی فوتبال کشور آخرین تمرین خود را قبل از اعزام به ازبکستان، در تهران و از دقایقی قبل آغاز کرد.

* آخرین تمرین تیم ملی که با یک ربع تاخیر آغاز شد از ساعت 10:45 دقیقه استارت خورد.

* در تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشور، تمامی نفرات حضور دارند و مسعود شجاعی و کریم انصاریفرد نیز در تمرین امروز به پا به توپ شدند. این دو بازیکن در تمرینات قبلی تیم ملی به علت حضور در لیگ یونان غایب بودند. این اولین تمرین آنها در سری تمرینات پیش از بازی با ازبکستان است.

* البته در این بین تنها جهانبخش به تیم ملی اضافه نشده است که فردا به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

* کارلوس کی‌روش زمانی که وارد چمن شد تنها یک دست برای عکاسان تکان داد و راهی کانکس اطراف زمین شد. او پس از اینکه وارد کانکس شد به سمت افشین پیروانی رفت و با او دقایقی صحبت کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال پس از صحبت با پیروانی به سمت یکی از مسئولان پژوهشگاه رفت و به کانکسی که کنار زمین قرار داشت و اشاره کرد و صحبت‌هایی انجام داد.

* با وجود اینکه همه بازیکنان تیم ملی یکدست لباس سبزرنگ داشتند و دروازه‌بان‌ها نیز لباس‌های قرمزرنگ به تنشان کرده بودند، پژمان منتظری لباس زردرنگ پوشیده بود. این بازیکن اختصاصی تمرین کرد.

* همچنین پژمان منتظری مدافع تیم ملی که دوران نقاهت را سپری می‌کند امروز برای اولین بار در جریان اردوی تیم ملی در تهران همراه با آنها به تمرین تیم ملی آمده و در گوشه‌ای جداگانه با لباس متفاوت از سایرین مشغول کارهای درمانی است.

* بازیکنان تیم ملی ابتدا به تنیس فوتبال پرداختند که پس از دقایقی، کی‌روش همه بازیکنان را صدا زد و با آن‌ها صحبت کرد. سپس بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

* نکته جالب شوخی‌های آندو، حقیقی و دژاگه در زمین بود.

* افشین پیروانی که امروز روحیه خوبی داشت با خبرنگاران مدام شوخی می‌کرد.

* کارلوس کی‌روش با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و پاسخ سوالاتشان را داد و بعد از آن مسئولان ورزشگاه، خبرنگاران را به بیرون هدایت کردند تا تیم ملی تمرینات تاکتیکی را پی بگیرد. 

تیم ملی فوتبال روز پنجشنبه در مرحله انتخابی جام جهانی میهمان ازبکستان خواهد بود.

 

 

کد خبر : ۴۱۶۵۳۲