خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان خبر داد:

جذب 70 درصدی منابع مالی تصفیه خانه فاضلاب کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۴۶۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: 75 میلیون یورو اعتبار برای پروژه فاضلاب کاشان در نظر گرفته شده که تاکنون 70 درصد آن جذب شده است.

به گزارش ایلنا، مهندس محمد رضا اسدی درحاشیه بازدید نمایندگان و کارشناسان بانک توسعه اسلامی از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان اظهار کرد: بررسی روند پیشرفت پروژه تصفیه خانه فاضلاب کاشان و بررسی مناقصه جمع‌آوری فاضلاب از اهداف اصلی این بازدید است.

وی با بیان اینکه بازدید نمایندگان و کارشناسان بانک توسعه اسلامی از پروژه فاضلاب شهر کاشان به صورت دوره ای صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کاشان 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد وتا‌کنون 70 درصد از منابع مالی آن جذب شده و طبق برنامه زمان‌بندی شده با بانک توسعه اسلامی تا پایان سال جاری تصفیه خانه فاضلاب کاشان در مدار بهره‌برداری قرار مییگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان به هدف دوم تیم بازدید کننده پرداخت و افزود: با توجه به مناقصه اخیری که برگزار شد، بخشی از شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 38 کیلومتر با هماهنگی شهرداری محترم کاشان به زودی آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون حدود 86 درصد اعتبار برای کل پروژه و بالغ بر 70 درصد اعتبار برای تصفیه‌خانه جذب و هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز