خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار تالش برگزار شد؛

آیین افتتاح کلاس های آموزشی سرشماری 95 در شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۴۰۰

آیین افتتاح کلاس های آموزشی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 شهرستان تالش با حضور فرماندار این شهرستان در سالن مصطفی خمینی(ره) تالش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، علی فتح‌اللهی در آیین افتتاح کلاس‌های آموزشی سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان که در سالن مصطفی خمینی(ره) تالش با حضور بخشداران، معاونان و سایر مسئولان برگزار شد با بیان اینکه آمار در سرنوشت مردم تاثیر  بسزایی دارد، گفت: به عنوان نمونه اگر بخواهیم یک جایی کار عمرانی انجام بدهیم به آمار جمعیت آن منطقه و سایر اطلاعات اولیه نیاز داریم.

فرماندار تالش خطاب به مأموران سرشماری و با اشاره به اینکه خداوند به قلم در قرآن تاکید دارد و از آن با قسم یاد کرده، بیان داشت: سرنوشت یک منطقه در دست شماست. اگر شما برای سرشماری یک روستا وقت نداشته باشید سرنوشت آن روستا بد رقم زده می‌شود.

وی افزود: همه باید در محضر خداوند متعال جوابگو باشیم. سرنوشت و آینده مردم به شما بستگی داد و اگر یک روستا را از قلم بیندازید تا ۱۰ سال آن روستا را محروم کرده‌اید.

فتح‌اللهی تاکید کرد: مأموران سرشماری باید طوری رفتار کنند که مردم به آنها اعتماد داشته باشند و اطلاعات دقیق و صحیح را در اختیارشان قرار دهند.

فرماندار تالش گفت: در جلسه‌ای که در استانداری گیلان برگزار شد، مصوب شده تا مناطق صعب‌العبور ابتدای روز که مأموران انرژی بیشتری دارند سرشماری شوند.

وی افزود: به این ترتیب در صورت مواجه با شرایط آب و هوایی نامناسب آمارگیران دچار مشکلی نمی‌شوند و پس از آن می‌توانیم به مناطق دیگر بپردازیم.

فرماندار تالش تصریح کرد: ۵۵ مامور سرشماری، ۱۱ کارشناس و معاون فنی، ۶ آمارگیر ذخیره، ۱ آمارگیر تلفنی با ۱۱ خودرو از ۲۷۹ آبادی در ۱۰ دهستان و ۴ بخش تالش آمارگیری می کنند.

وی در پایان با خوب ارزیابی کردن امنیت شهرستان تالش گفت: ما امنیت این سرزمین را مدیون شهدا هستیم و هیچ کشوری در دنیا از امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران برخوردار نیست.

آیین افتتاح کلاس های آموزشی سرشماری 95 در شهرستان تالش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز