خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی:

7 شرکت داخلی در سومین نمایشگاه سراسری معدن در ارومیه شرکت می کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: سومین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی از روز سه شنبه با حضور هفت شرکت داخلی در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جعفرصادق اسکندری با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در این شهر اظهار داشت: سومین نمایشگاه تخصصی معدن از روز سه شنبه 13 مهر به مدت چهار روز در محل پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از مشهد، شیراز، تهران، گلپایگان، تبریز، زنجان، آذربایجان‌غربی و نیز از جمهوری خودمختار نخجوان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در بیش از 50 غرفه و با حضور 150 غرفه دار از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 16 تا 22 شب در این نمایشگاه حاضر شوند.

اسکندری بیان کرد: این نمایشگاه در زمینه ی تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برگزار شده و با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی سومین استان کشور در زمینه سنگ، معدن و صنایع وابسته به آن است بنابراین ضروری است که ظرفیت‌ها و قابلیت های این استان در معرض دید علاقه‌مندان و به ویژه شرکت ها قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: در این نمایشگاه، صنایع ساختمان، صنایع سنگ و معدن و نیز ماشین‌آلات وابسته معدنی به نمایش گذارده می‌شود.

کد خبر : ۴۱۶۳۷۴