خبرگزاری کار ایران

پومسه کاران ایران با کسب 14 مدال در مسابقات قهرمانی جهان به کار خود پایان دادند

با برگزاری رقابتهای روز پایانی دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان، تیم ملی پومسه ایران با کسب14 مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در پایان دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان، تیم ملی پومسه کشورمان در مجموع زنان و مردان با به دست آوردن دو مدال طلا، سه نقره و 9 برنز مقام هشتم جهانی را به دست آورد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی کره جنوبی قهرمان شد، تیم ترکیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، تیم‌های آمریکا و چین در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

در گروه زنان ریحانه عمرانی، مرجان سلحشوری، مهسا صادقی، فاطمه قاسمی، آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و فریبا نظم ده با هدایت «فاطمه اسدپور» به عنوان سرمربی و «نگار ملا مددخانی» به عنوان مربی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

همچنین در گروه مردان سپهر عبدی، حمیدرضا حاتمی، علی سلمانی، محمدتقی حاتمی، حسینعلی نظری، قربان دلشاد، هدایت آریان فر، امیررضا مهربان، علی سهرابی، محمدجواد خیری، علی نادعلی، کوروش بختیار، مهدی جمالی، مهدی صمدیان تبار و سیدحسین موسی‌نیا با هدایت محمدتقی حاتمی (سرمربی) و حمید نظری (مربی) در این رقابت‌ها شرکت کردند.

 

کد خبر : ۴۱۶۲۰۷