خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مسئولان برای حقوق شخصی، به افکار عمومی آسیب نزنند/ هشدار فراکسیون امید به فضاسازی شهرداری علیه رسانه‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: واکنش منفی افکار عمومی نسبت به برخوردهای قهرآمیز با اصحاب رسانه از سوی شهرداری و برخی اعضای شورای شهر تهران، مهمترین هشدار به مجموعه‌هایی است که نسبت به شفافیت رسانه‌ای بدبین هستند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از برخورد با رسانه‌های منتقد پرونده شهرداری تهران، اظهار کرد: باید تنگ‌نظری‌های کنار گذاشته شود و مسئولان با پاسخگویی به‌موقع، به مردم احترام بگذارند.

او گفت: باید حرمت آگاهی‌ مردم مورد توجه قرار گرفته و حفظ شود و سهم شبکه‌های اجتماعی در آگاهی‌رسانی ملی نیز مورد توجه باشد.

مسئولان برای استیفای حقوق شخصی، به افکار عمومی آسیب نزنند

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم خاطرنشان کرد: افرادی که ممکن است در گزارش سازمان بازرسی و تحقیق و تفحص مجلس مورد سوال قرار گیرند و ابهام‌هایی درباره عملکردشان مطرح شود، باید در خصوص استیقای حقوق شخصی خود مراقبت و تعقل بیشتری به خرج دهند که ضربه‌ای متوجه افکار عمومی نشود.

هشدار فراکسیون امید به فضاسازی شهرداری علیه رسانه‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای فراکسیون امید در این مدت بارها نسبت به این فضاسازی‌های منفی علیه رسانه‌ها و خبرنگاران از سوی شهرداری تهران اظهارنظر کرده‌ و هشدار داده‌اند و فارغ از این هشدارها، واکنش منفی افکار عمومی نسبت به برخوردهای قهرآمیز با اصحاب رسانه ازسوی شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر تهران، مهمترین هشدار به مجموعه‌هایی است که نسبت به شفافیت رسانه‌ای بدبین هستند و درقبال عملکرد رسانه‌ها با بدبینی برخورد می‌کنند.

رحیمی در پایان تصریح کرد: همه باید نسبت به حفظ اعتماد و امید مردم تلاش کنیم؛ چرا که تقویت اعتماد ملی برای همه مسئولان، وظیفه‌ای ملی به شمار می‌آید.

کد خبر : ۴۱۶۰۴۷