خبرگزاری کار ایران

بازیکنان سابق و فعلی نفت فردا مقابل وزارت نفت تجمع می‌کنند؟

مدیر رسانه تیم نفت تهران: تیم ما در آرامش کامل به سر می‌برد/ بازیکنان تیم 20 درصد از قراردادهای خود را گرفته‌اند

تیم فوتبال نفت تهران از ابتدای لیگ شانزدهم با مشکلات فراوان مالی دست و پنجه نرم می‌کند. مشخص نشدن تکلیف طلب‌های این تیم نارضایتی بازیکنان را در چند هفته گذشته در پیش داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در همین راستا، بر اساس شنیده‌ها تعدادی از چهره‌های فوتبالی برای وصول طلب خود فردا به وزارت نفت خواهند رفت. طبق قراری که امروز میان طلبکاران باشگاه نفت تهران گذاشته شد، آنها فردا صبح به وزارت نفت خواهند رفت تا اعتراض خود از بابت عدم دریافت مطالبات‌شان را به گوش زنگنه، وزیر نفت برسانند.

براساس این گزارش، تعدادی از مربیان فعلی استقلال و سابق نفت به همراه چند بازیکن ملی‌پوش که از کی‌روش برای حضور در این برنامه مرخصی گرفته‌اند، فردا مقابل وزارت نفت حاضر خواهند شد.

بر این اساس مدیر رسانه باشگاه نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، این موضوع را تکذیب کرده و گفت: بازیکنان نفت تهران تا این لحظه 20 درصد از قرارداد خود را گرفته‌اند و تیم در آرامش کامل به سر می‌برد.

در همین راستا، به نظر می‌رسد، با توجه به تکذیب این مطلب توسط قدوسی، مدیر رسانه‌ای تیم نفت و همچنین ملی‌پوش نداشتن تیم نفت تهران، در صورت برگزاری تجمع، تنها بازیکنان و مربیان سابق این تیم در این تجمع شرکت خواهند کرد و بازیکنان فعلی حضور نخواهند داشت.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۵۶۱۰