خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان در دیدار با آتش‌نشانان:

آتش‌نشان در حرفه خود ارتباط خاصی با خدا پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۵۸۷

امام جمعه کاشان در دیدار با مسئولان و پرسنل آتش نشانی این شهر گفت: چون خداوند خاموش‌کننده آتش‌ها در دنیا و آخرت است، آتش‌نشانان نیز در رشته خود ارتباط خاصی با خداوند پیدا می کنند.

به گزارش‌ایلنا، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و پرسنل آتش نشانی کاشان با تبریک هفته آتش نشانی، شغل آتش‌نشانی را از مشاغل سخت و آسیب پذیر دانست و گفت: با توجه به شرایط سختی که آتش‌نشانان به صورت شبانه روزی متحمل می‌شوند، شخصا احترام خاصی برای‌شان قایل هستم.

وی با اشاره به دستور نمرود برای انداختن حضرت ابراهیم در آتش گفت: وقتی نمرود دستورداد ابراهیم را با منجنیق در کوهی از آتش انداختند در آن لحظه حساس آتش به امر خدا خاموش شد.

عضوخبرگان رهبری شغل آتش‌نشان را یک عبادت و موجب رضایت خداوند وتایید عموم مردم دانست و خطاب به حاضرین گفت: لباس خدمتی که خداوند بر اندام‌تان پوشانده تا در موقع اضطراری و آتش‌سوزی افراد گرفتار و نا امید را از آتش نجات دهید، بسیارمقدس وگرانبهاست.

درابتدای این دیدار سیدمهدی محدالاشرافی با تشریح عملکرد یک ساله این سازمان از انجام دویست مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق ،نجات پانصدنفر و فوت 12 نفر طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: دراین مدت 53هزار دانش‌آموز و 900 پرسنل ادارات شهرستان کاشان آموزش‌های لازم را فراگرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز