خبرگزاری کار ایران

با تعامل شرکت توزیع نیروی برق و کمیته امداد امام استان:

واگذاری 500 نیروگاه خورشیدی به مددجویان کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۰۸

با تعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و کمیته امداد امام این استان، تعداد 500 طرح نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می‌شود

فرید محبی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی نیروگاههای خورشیدی از نصب و راه‌اندازی 500 نیروگاه خورشیدی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: راه‌اندازی این نیروگاه‌ها در راستای اجرای برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

وی افزود: این نیروگاه‌ها در مقیاس 5 کیلوواتی و در دو مرحله به مددجویان واگذار می‌شوند که در هر کدام از مراحل 250 نیروگاه نصب و راه‌اندازی می‌شود.

محبی با بیان اینکه برای نصب و راه‌اندازی هر کدام از این نیروگاه‌ها 25 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود، تصریح کرد: حدود 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای این طرح‌ها در استان مورد نیاز است.

محبی اولویت واگذاری این طرح‌ها را خانواده‌های کمتر برخوردار عنوان و بیان کرد: توسعه فرصت‌های شغلی، کسب درآمد پایدار و ارتقاء سطح معیشت مددجویان و کاهش مهاجرت بی‌رویه از مناطق روستایی به شهرها از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه برق تولیدی توسط این طرح‌ها توسط شرکت توزیع نیروی برق به مدت 20 سال خرید تضمینی شده‌اند، عنوان کرد: میزان درآمد ماهیانه از نصب این نیروگاه‌های خورشیدی 800 هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح‌ها با همکاری سازمان انرژی‌های نو ایران، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و استانداری کهگیلویه وبویراحمد و بانک‌های عامل در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز