خبرگزاری کار ایران

واعظی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران خبرداد :

عزم دولت برای رسیدن به رشد اقتصادی پنج درصد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۲۵۱

بنای جدی دولت این است که نرخ رشد اقتصادی در کشور امسال به پنج درصد برسد و این روند در حال محقق شدن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمود واعظی صبح امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای تحقق اقتصاد مقاومتی به دنبال تبلیغات صوری و اجرا در حد برگزاری همایش و سمینارها که در گذشته انجام می شد ، نبوده و نیست و به طور جدی این سیاست ها را در دستور کار خودش دارد .

وی افزود : بنای جدی دولت این است که نرخ رشد اقتصادی در کشور امسال به پنج درصد برسد و این روند در حال محقق شدن است.

واعظی ادامه داد: برای آینده مازندران باید جامعه‎نگر باشیم و در بخش صنعتی نیز می‎توانیم به‎خوبی عمل کنیم، اکنون براساس فعالیت‌هایی که انجام شده همه شاخص‎های اقتصادی رشد معنی‎داری داشته است.

وی ادامه داد: تا پایان سال‎جاری باید به نقطه خوبی در بخش پیشرفت مازندران برسیم، البته کارها با هدایت استاندار و با تشکیل چهار کمیته که نقش مهمی در پیشبرد امور دارند، دنبال می‎شود، امیدواریم براساس نقشه راهی که مشخص شده است، در هر جایی که استاندار مازندران تشخیص بدهد، در تهران و استان در خدمت مسؤولان هستم.

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مازندران افزود : سیاست های اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصادی در کشور باید به افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه و اشتغال جوانان بیکار برسد و در این صورت مردم نیز با برنامه های دولت همراهی خواهند کرد.

وی مهم ترین چالش پیش روی سیاست های اقتصاد مقاومتی را بروکراسی اداری دانست و گفت : باید این بروکراسی را به مرور برای تحقق برنامه های بلند کشور تغییر دهیم تا بتوانیم گام بلندی را برای توسعه کشور برداریم.

واعظی افزود : دولت تدبیر و امید به دنبال افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی جامعه و اشتغال جوانان است و در تمام این برنامه نیز مشارکت مردمی را در دسنور کار قرار داده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز