خبرگزاری کار ایران

مرحله سوم جام حذفی

ذوب آهن به سختی شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد

سومین مرحله از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با برتری ذوب‌آهن اصفهان مقابل شاهین شهرداری بوشهر ادامه پیدا کرد.

در ادامه دیدار‌های مرحله سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 17:15 امروز (پنجشنبه) در بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار بعد از تساوی بدون گل در 90 دقیقه به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه نیز توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا کار دو تیم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی حسن آتشی، فرهاد نوری، مسعود نظرزاده، رضا دهقان و رضا فخری برای شهرداری موفق به گلزنی شدند و مجید خدابنده‌لو، مجید غلام‌نژاد، بهروز نوروزی‌فر و غلام احمدشاهی در مصاف با رشید مظاهری ناکام ماندند. برای ذوب‌آهن نیز مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی تبریزی، حجت حق‌وردی، احسان پهلوان و مهدی نژادمهدی از ضیافت پنالتی‌ها سربلند بیرون آمدند و جری بنسون، محمدرضا عباسی و محمد ستاری فرصت گلزنی را از دست دادند.

داور در دقیقه 90 این دیدار وحید محمدزاده را از زمین مسابقه اخراج کرد تا شاگردان مجتبی حسینی وقت‌های اضافه را 10 نفره پشت سر بگذارند.

 

کد خبر : ۴۱۵۱۸۲