خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان خبر داد:

پذیرش 557 نفر از دانش آموختگان پیام نور استان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۱۸۰

رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان گفت:557 نفر از دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 95 پذیرفته شدند.

به گزارش ایلنا از زاهدان، عباس اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اعلام کرد: براساس اطلاعات اخذ شده از سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد 557 نفر از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در آزمون کارشناسی ارشد سال 95، در دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی زیر مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پذیرفته شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در بخش تحصیلات تکمیلی در 4 رشته اقتصاد اسلامی، مهندسی کشاورزی – گرایش زراعت، تاریخ اسلام و تاریخ ایران دوره اسلامی از طریق آزمون سراسری و فراگیر، دانشجو می پذیرد و برنامه ریزی برای توسعه تحصیلات تکمیلی با رویکرد آمایش در راستای ایجاد رشته های مورد نیاز منطقه نیز در دست اقدام می باشد.

اویسی بیان کرد : دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیت های گسترده علمی و پژوهشی، دارای ۱۰ مرکز و واحد، 55 عضو هیأت علمی و نزدیک به 15000 دانشجو، از جایگاه ویژه ای در سطح استان برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز