خبرگزاری کار ایران

در روز اول؛

برترین‌های اوزان 50 و 56 کیلوگرم وزنه‌برداری نوجوانان کشور مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۱۵۸

در این رقابت‌ها 250 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی در قالب 25 تیم از سراسر کشور حضور دارند.

به گزارش ایلنا از آذربایجان‌غربی، نخستین روز این مسابقات با رقابت 11 وزنه بردار در وزن 50 کیلوگرم برگزار شد که در پایان صائب بدیعی وزنه‌بردار استان مازندران با مجموع 144 کیلوگرم و با اختلاف وزن نسبت به نفر دوم قهرمان شد، نیما امین‌پور از استان هرمزگان با کسب 3 مدال نقره به مقام نایب قهرمانی رسید و علی عالی‌پور از استان آذربایجان‌غربی که در حرکت یک‌ضرب به مدال طلا دست یافته بود در حرکت دوضرب و مجموع به مدال برنز بسنده کرد.

در دسته 56 کیلوگرم که با رقابت 10 وزنه بردار برگزار شد، ابوالفضل جمعه‌پور از استان خوزستان با مجموع 179 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، نیما عرفان آقایی از استان آذربایجان‌شرقی با مجموع 162 کیلوگرم نایب‌قهرمان شد و عرفان اورنگی از فارس با مجموع 158 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

همچنین مراسم افتتاحیه مسابقات با استقرار و رژه تیم‌ها، سخنرانی بابک مرادزاده رئیس هیات وزنه‌برداری و عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی، اجرای گروه موسیقی سردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و توزیع مدال اوزان 50 و56 کیلوگرم انجام شد.

دومین روز این مسابقات صبح روز پنجشنبه در اوزان 62، 69 و 77 کیلوگرم پیگیری می شود.

تیم آذربایجان‌غربی به همراه تیم‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، اصفهان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، گیلان، فارس و مازندران با تیم کامل هشت وزنه‌بردار در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و سایر تیم‌ها نفرات کمتری دارند.این رقابت‌ها تا دهم ماه جاری در سالن 2000 نفری شهید باکری فرهنگسرای جوان ارومیه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز