خبرگزاری کار ایران

واعظی:

از روحانی بدون قید و شرط حمایت می‌کنیم

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه راهبرد انتخابات ٩۶ این حزب را تبیین کرد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در هفتمین همایش استانی حزب اعتدال و توسعه به تحلیل روند انتخابات ۹۲ و ۹٤ و راهبرد انتخابات ٩۶ پرداخت و اظهار کرد: دولت روحانی با منویات مقام رهبری و تعامل و همکاری با سایر قوا و پشتیبانی ملت در دو عرصه کاهش تهدیدات خارجی و رونق اقتصاد داخلی فعالیت می‌کند.

وی تاکید کرد: ادامه این راه به اقتدار و نقش‌آفرینی بیشتر کشور و رونق و توسعه اقتصادی و بهبود معیشت و رفاه ملت می‌انجامد و حزب اعتدال و توسعه از مرام اعتدالی و دولت اعتدالی و سیاست تعامل بین‌المللی روحانی بدون قید و شرط حمایت می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شرایط قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، با بیان اینکه در آن سال‌ها برای برگزاری نشست با مشکل و تهدیدات مواجه بودیم اظهار کرد: از مقام معظم رهبری که حق‌الناس را مطرح کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم که فضای جدیدی به وجود آوردند و مردم به رهبرشان اعتماد کردند؛ آنچه که ایشان برای مشارکت فرمودند که اگر من را قبول ندارید ولی برای نظام و کشورتان و برای آینده‌تان رای دهید، اوج یک تحول در ذهنیت همه مردم بود.

واعظی افزود: مقام معظم رهبری می‌خواستند اهمیتی که انتخابات در کشور دارد و نشانگر دموکراسی دینی و مردم‌سالاری دینی است را گوشزد کنند در این راستا باید یک تشکر از مقام معظم رهبری داشته باشیم و یک تشکر هم باز از مردم که  انصافا ما با مردم فهیمی مواجه هستیم مردمی که در مقاطع مختلف شرایط بسیار حساس و گردنه‌های خیلی مهم درست تصمیم می‌گیرند و کشور را نجات می‌دهند.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد: در انتخابات سال ۹۲ ریاست جمهوری مردم به یک تفکر اعتدالی رای دادند و پای این اعتقادشان هم ایستادند.

کد خبر : ۴۱۵۱۵۲