خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در رشت

همایش پیاده‌روی خانوادگی در رشت با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اداره‌ کل ورزش و جوانان گیلان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، شهرداری رشت، صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، همایش پیاده‌روی خانوادگی با هدف افزایش نشاط عمومی، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی به‌ مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در صبح روز جمعه ۹ مهرماه ساعت ۷ صبح از محل مزار شهداء به مقصد پیاده راه فرهنگی رشت(شهرداری) برگزار می‌شود که به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

از اقشار مختلف مردم از جمله مردم شهرستان رشت و استان گیلان، ورزشکاران و پرسنل ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها دعوت به عمل می‌آید با حضور گسترده خود و خانواده‌هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن بتوانند روزی بیاد ماندنی و پرافتخار برای شهر و استان خود رقم زنند.

گفتنی است این همایش با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، شهرداری رشت، صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۱۵۱۳۱