خبرگزاری کار ایران

تقویت باورهای مذهبی بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۰۸۶

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: حضور در هیئت های حسینی و تقویت باورهای مذهبی بهترین راه مقابله با آسیب ها و معضلات اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محسن حسن خانی" در آستانه هفته ناجا با حضور در جمع نمازگزاران مسجد کریم خان و ایثارگران راهیان عاشورای تبریز، گفت: یکی از برنامه های هفته ناجا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل و تکریم خانواده های آنهاست و در کنار این برنامه ها تبیین نقش ناجا در دفاع مقدس و تامین امنیت کشور می باشد.

وی در ادامه ضمن بیان رشادت ها و دلاوری های ارتش اسلام و سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، افزود: در جنگ تحمیلی نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح از همان روزهای آغازین جنگ پای کار بوده و با تشکیل لشکر روح الله و تیپ موسی بن جعفر(ع) نزدیک به 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جنگ علیه ایران اسلامی تمام نشده است بلکه نوع جنگ و حربه تغییر یافته است، اظهار داشت: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و ترویج مسائل ضداخلاقی تلاش می کند ملّت ایران را از ارزش های اسلامی، باورهای دینی و معنویات دور کرده و فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) را تضعیف کند.

وجاهت و صلاحیت پلیس در خدمتگزاری به مردم است 

این مقام ارشد انتظامی استان بر ضرورت آشنا کردن جوانان با اهداف قیام امام "حسین"(ع) و فلسفه واقعه عاشورا و شناساندن بیش از پیش شخصیت بزرگوار امام "حسین"(ع) و یاران باوفایش تاکید کرد و گفت: حضور در هیئت های حسینی و داشتن بصیرت و هوشیاری توام با شور و شعور حسینی  سدی محکم در مقابله با آسیب ها و معضلات اجتماعی است.

سردار حسن خانی توجه به امر پیشگیری از جرایم را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ضمن حضور و شرکت در هیئت های حسینی نسبت به آموزش های لازم در امر پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه وجاهت و صلاحیت پلیس در خدمتگزاری به مردم است،تصریح کرد: پلیس ایران پلیسی مکتبی و ولائی بوده و مطیع محض فرامین ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) می باشد و خدمتگزاری به مردم را برای خود افتخار می داند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز