خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری مازندران

پرداخت 175میلیارد تومان تسهیلات به 400 واحد تولیدی

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۰۴۳

معاون امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری مازندران گفت: تاکنون 175 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی در حوزه صنعت وکشاورزی به 400 واحد تولیدی پرداخت شده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان ساری ، حسن خیریانپور روز چهارشنبه در نشست با حوزه مشاورین جوان فرمانداری محمودآباد ، اظهار داشت: مازندران در حوزه رفع موانع تولید واشتغال در صدر استان های کشور قرار دارد.

وی گفت:این میزان تسهیلات به 400 واحد تولیدی ،متشکل از 292 واحد حوزه کشاورزی و 108 واحد حوزه صنعت پرداخت شد.

معاون امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری مازندران با بیان اینکه انحراف بانک های عامل از ارائه بسته های حمایتی بخش تولید پذیرفتنی نیست ، افزود: در این حوزه کنترل و نظارت به صورت روزانه انجام می شود.

خیریانپور با بیان اینکه با این میزان پرداخت تسهیلات باید حداقل تعداد 800 تا 1000 فرصت شغلی جدید ایجاد شود، گفت: اداره کل کار ، تعاون ورفاه اجتماعی مسوول نظارت بر شغل های ایجاد شده بوده و به صورت روزانه لیست افرادی که مشغول به کار شده اند را تهیه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به دو صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پرداخت می شود که در سرمایه ثابت به واحدهایی که حداقل 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند اعطاء خواهد شد.

معاون امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران در حوزه گردشگری دریایی ، جنگل ، صنعت  وکشاورزی ظرفیت های بسیاری دارد ، گفت: تفاهم نامه هایی جداگانه ای با کشور های همسایه در حوزه صادرات به امضاء رسیده است.

این مسوول تصریح کرد: هدف دولت تدبیر وامید در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل ، رونق اقتصادی وحمایت همه جانبه از تولید کشور است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز