خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام‌ ‌‌قاضی‌عسگر :

روحانیان باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۰۲۹

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: اگر روحانیان خود عمل‌گرا باشند می‌توانند قشرهای مختلف جامعه را هدایت کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌علی قاضی عسگر در گردهمایی حماسه اربعین که با حضور مبلغان اعزامی ماه محرم در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، با اشاره به تلاش کشورهای غربی به‌منظور تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: زوار و عاشقان امام حسین(ع) باید با حفظ اتحاد خود قدرت و یکپارچگی امت اسلام را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به ویژگی‌های اجتماع بزرگ اربعین حسینی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه باید آمادگی لازم برای گسترش فعالیت‌های تبلیغی در اربعین داشته باشند و گام‌های لازم را به‌منظور مخاطب شناسی بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تأکید بر صبر، ایستادگی و ایمان روحانیان و طلاب گفت: اربعین حسینی یک فرصت خوب به‌منظور نمایش قدرت تبلیغ روحانیت است و باید تحقق‌بخش آرمان‌های امام(ره)باشد همچنین روحانیان رسالت‌های خود را شناخته و به‌منظور تحقق اهداف انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 قاضی‌عسگر با بیان اینکه روحانیان باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند، تصریح کرد: اگر روحانیان خود عمل‌گرا باشند می‌توانند قشرهای مختلف جامعه را نیز هدایت کرده و آموزه‌های دینی را به آن‌ها یاد دهند در غیر این صورت با بحران‌های مختلف در جامعه مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به تلاش وهابیت در گسترش شبهه‌افکنی در میان مسلمانان و شیعیان جهان گفت: مسلمانان و جوامع اسلامی باید مراقب خدعه و دشمنی تکفیری‌ها و سلفی‌ها باشند چراکه این گروه‌ها از هیچ اقدامی برای ترویج آموزه‌های نادرست و غلط میان مسلمانان دریغ نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تأکید بر تأثیرگذاری روحانیت شیعه در جوامع اسلامی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید اتحاد را جزو اولویت‌های نخست خود قرار دهند تا تمدن نوین اسلامی تحقق یابد.

قاضی‌عسگر همچنین با بیان اینکه طلاب باید در زمینه سیاست دنبال تبیین سخنان و منویات مقام معظم رهبری باشند، گفت: مردم باید در اربعین حسینی با حفظ اتحاد خود حلقه‌های معرفت را تشکیل داده و طلاب به فعالیت‌های تبلیغی اهتمام  کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز