خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی:

اجازه ندهیم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب فراموش شود

یادگار امام گفت: تمام شعارهای انقلاب با پیوند معنوی امام و مردم شکل گرفت و ما نباید اجازه دهیم ارزش‌ها، آرمان‌ها و آن پیوند مقدس فراموش شود.

به گزارش ایلنا به نقل از جماران، یادگار امام طی سخنانی در دیدار با جمعی از خانواده‌های سرداران شهید دوران دفاع مقدس که در حرم امام خمینی (ره)، برگزار شد، پیوند عاطفی و معنوی مردم با امام (ره) را هویت انقلاب اسلامی خواند و با اشاره به سخنان خانواده‌های شهدا درباره علاقه به امام راحل و پیروی راه ایشان، اظهار کرد: وصیت‌نامه شهدا و سنگ‌نوشته‌های مزار آنان، نشانگر هویت اصلی انقلاب است.

وی با اشاره به آرمان‌های سه‌گانه استقلال، آزادی و دین‌داری، افزود: تمام شعارهای انقلاب با پیوند معنوی امام و مردم شکل گرفت.

 سیدحسن خمینی، شهدا را قله‌های رفیع معنوی جامعه دانست و با اشاره به ضرورت ایفای نقشی چون نقش حضرت زینب (س) ‌از سوی خانواده‌های آنان، تأکید کرد: نباید بگذاریم ارزش‌ها، آرمان‌ها و آن پیوند مقدس فراموش شود.

وی در پایان گفت: پیوند تاریخی و تاریخ‌ساز مردم، شهدا، فرماندهان شهید و ایثارگران با امام (ره) به‌عنوان رهبر جریان عمیق دینی که سعادت جامعه را همراه خود دارد، همواره باید تبیین شود.

کد خبر : ۴۱۴۹۹۸