خبرگزاری کار ایران

انتقال روزانه 19میلیون لیتر نفت خام از زنجان

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب کشور مدیریت کالایی را با لینک تمامی انبارها به صورت آنلاین برشمرد وتصریح کرد: شرکت در سطح کلان اهتمام بر بوم سازی داخلی با ارتباط با مراکز علمی دانشگاهی و صنعتی دارد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از نجان، الماس پور زاهدی،  مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌غرب کشور،  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت منطقه شمال‌غرب کشور گفت: منطقه شمال‌غرب کشور در زنجان به 6 استان شمالغرب کشور سوخت‌رسانی می‌کند.

پورزاهدی، با بیان اینکه طول خطوط لوله مخابرات را حدود 1920 کیلومتر است، گفت: کل خطوط کشور 14 هزار کیلومتر است که دو هزار کیلومتر آن  در اختیار منطقه شمال‌غرب کشور در استان زنجان است.

وی، با اشاره به بیش از نیم قرن سابقه در این راستا در کشور، گفت: ایمنی و جلوگیری از آلوگی و خیلی از مزایا را از جمله مزایایی خطوط لوله و مخابرات در سطح کشور است.

مدیر شرکت خطوط لوله ومخابرات شمال‌غرب کشور قطعی خطوط لوله و مخابرات را مهم ارزیابی کرد و گفت: پیگیری و رفع مشکلات با اکیپ‌های فنی این صنعت انجام می‌گیرد.

پور زاهدی، در بخشی از سخنان خود، با اشاره به اهمیت اتصال این خطوط در سطح کشور به صورت دائمی اضافه کرد: پخش فرآورده‌های نفتی نیز در اختیار ما هستند.

وی، رشد ،  توسعه وپیشرفت با تکنولوژی بروز دنیا را در این زمینه  مهم دانست و گفت:  11 منطقه در سراسر ایران وجود دارد که همه این مناطق به صورت دائمی با هم لینک هستند.

پور زاهدی، همچنین  مدیریت کالایی را با لینک تمامی انبارها به صورت ان لاین برشمرد وتصریح کرد: شرکت در سطح کلان اهتمام بر بوم سازی داخلی با ارتباط با مراکز علمی دانشگاهی و صنعتی دارد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال‌غرب کشور، استفاده از تکنولوژی بروز و تجهیزات را در مناطق تحت پوشش حائز اهمیت برشمرد و گفت: اهتمام مدیریت در این راستا بر رعایت مسائل زیست محیطی،  بهداشتی توام با مسائل ایمنی در سطح کشور است.

پور زاهدای، با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری،  اظهار داشت: با خرد دسته جمعی می‌توان از بحران‌ها به شکل قابل قبول عبور کرد.

وی، توسعه را توام با رفاه اجتماعی مردم در جامعه دانست و گفت: برای داشتن اقتصاد پویا ارتقا ء سطح تولید کشور با ظرفیت‌های بالقوه حائز اهمیت است.

پور زاهدی،  پیشرفت تولیدات و توسعه جامعه را در گرو توسعه و رونق بخش کشاورزی مهم برشمرد وگفت: تعاملات با کشورهای خارجی در چارچوب قوانین برای داشتن صادارت و تعاملات مهم و اساسی است.

وی،  چالش امروز را فروش نفت دانست و گفت: برای ارزش افزوده و آموزش در جامعه سرمایه گذاری در راستای آموزش مطلوب آیندگان می تواند جامعه را در داشتن ظرفیت‌ها و تحرک پویابه پیش ببرد.

این مسوول در استان زنجان در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدامات سال‌جاری این شرکت در زمینه ایجاد نیروگاه سلطانیه را مهم برشمرد وگفت: وجدان کاری و برنامه ریزی برای انجام وظایف به نحو احسن در جامعه اساسی عنوان کرد.

مدیر شرکت خطوط لوله ومخابرات شمالغرب کشور، تولید علم وفروش آن را از جمله ضروریات امروز جامعه دانست وخبر از  از میزان انتقال روزانه نفت خام 19میلیون لیتر و فرآورده‌های آن 30 میلیون لیتر از منطقه شمال‌غرب کشور در زنجان داد.

وی در پایان سخنان خود میزان انتقال نفت خام و فرآورده‌های آن را از منطقه شمال‌غرب کشور بالغ بر 2 میلیارد لیتر در 6 ماهه سال‌جاری برشمرد وگفت: این منطقه آمادگی کامل را برای مواجه با مشکلات را دارد.

کد خبر : ۴۱۴۷۹۲