خبرگزاری کار ایران

جنتی خبر داد:

انتخابات کنگره خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۶۶۵

دبیر اجرایی خانه‌‌کارگر کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتخابات خانه‌کارگر کهگیلویه و بویراحمد فردا برگزار می‌شود.

علیرضا جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: انتخابات کنگره خانه‌کارگر کهگیلویه و بویراحمد با هدف انتخاب اعضای جدید این خانه فردا چهارشنبه هفتم مهرماه جاری در سالن شهید ایزدپناه یاسوج با حضور معاون خانه کارگر کشور برگزار می شود.

وی با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای انتخابات کنگره خانه‌کارگر کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: حسن صادقی معاون خانه کارگر کشور همراه برخی مسوولان استانی و شهرستانی در این انتخابات حضور دارند.

دبیر اجرایی خانه‌ کارگر کهگیلویه وبویراحمد افزود: پنج نامزد انتخاباتی برای انتخاب ۲ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل نام‌نویسی کرده‌اند.

جنتی از برگزاری برنامه‌های متنوعی در زمان برگزاری انتخابات از قبیل نمایش و سرودهای محلی خبر داد و خاطرنشان کرد: نتیجه این انتخابات در همین کنگره اعلام می‌شود.

وی گفت: اعضای انتخاب شده بعد از مشخص و تایید نهایی به خانه کارگر کشور برای حضور در کنگره مرکزی با حق رای معرفی می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه‌کارگر کهگیلویه وبویراحمد از کارگران خواست حضور گسترده در انتخابات داشته باشند.

جنتی ساعت برگزاری انتخابات روز چهارشنبه هفتم مهرماه جاری را ساعت ۱۶ عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ۱۶ هزار کارگر در کهگیلویه و بویراحمد عضو خانه‌کارگر این استان هستند که از خدمات این خانه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز