خبرگزاری کار ایران

در سفر به خوزستان و ایلام صورت گرفت؛

ارزیابی میدانی وزیر کشور از آمادگی دستگاه‌ها برای پشتیبانی حضور زائران در اربعین

رحمانی فضلی در رأس یک هیأت بلند پایه از معاونان دستگاه های اجرائی به خوزستان و ایلام سفر و ضمن ارزیابی آمادگی های ایجاد شده برای پشتیبانی از حضور زائرین در اربعین حسینی، تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

به گزارش ایلنا، به گزارش ایلنا، در راستای پیش بینی تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی که مباحث نظری و تقسیم کار آن در جلسات متعدد با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط و استانداران کشور به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن آن و برنامه ریزی در تسریع و تسهیل خدمات به زائران اباعبدا.. الحسین در تهران صورت گرفته است، صبح امروز سه شنبه، ششم مهرماه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور همراه با معاونین امنیتی و عمرانی وزارت کشور و تنی چند از معاونین سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرائی از جمله رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جهت بازدید میدانی و نظارت بر حسن اجرای اقدمات وارد فرودگاه آبادان شد .

بنا بر این گزارش، پس از استقبال رسمی مسئولین استان، وزیر کشور با حضور در مرز شلمچه؛ از امکانات و تسهیلات رفاهی پیش بینی شده از جمله خدمات کنسولی، امکانات حمل ونقلی- اسکان موقت – بهداشت – عبور از مرزها- پارکینگ خودروها و امکانات جانبی دیگر در پایانه مرزی شملچه به صورت کامل و دقیق بازدید بعمل آورد و پس از اخذ توضیحات و گزارش اقدامات از مسئولین ذیربط جهت اداء احترام به میعادگاه عاشقان یادمان شهدای گمنام شلمچه حضور یافت .

وزیر کشور، سپس خرمشهر را به قصد بازدید از نقطه صفر مرزی دشت آزادگان ترک کرد و پس از ورود به پایانه چذابه از پروژه های عمرانی در دست اقدام و بخش های مختلف پایانه و امکانات پیش بینی شده آن بازدید جامع بعمل آورد.

رحمانی فضلی ضمن قدردانی از مسئولین و عوامل مربوطه و تقدیر از زحمات آنان خواهان تسریع در اتمام پروژه های در حال اجرا و تحقق حداکثر آمادگی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین، همراه با تأمین امنیت و آسایش کامل برای زائران امام حسین (ع) شد.

دکتر رحمانی فضلی، سپس چذابه را به قصد بازدید از پایانه مرزی مهران به همراه مسئولین ذیربط ترک کرد و پس از ورود به پایانه مرزی مهران از بخش های مختلف و امکانات پیش بینی شده بازدید جامع و کامل بعمل آورد.

وزیر کشور پس از این بازدید، در جلسه ستاد اربعین حسینی که با حضور استانداران خوزستان و ایلام و سایر اعضای ستاد برگزار شد، توصیه های لازم را به منظور انجام دقیق وظایف هر یک از دستگاه ها و مسئولین مربوطه یادآور و تأمین رفاه و آسایش و کسب رضایتمندی زائران حسینی و در نهایت خشنودی اهل بیت و خداوند متعال را به عنوان هدف اصلی همه دست اندرکاران امر اربعین بر شمرد.

کد خبر : ۴۱۴۶۲۰