خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی به مناسبت ۷ مهر صورت گرفت؛

پیام تبریک سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی خراسان شمالی به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۳۹۲

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی با صدور پیامی خطاب به بازنشستگان و خانواده‌های آنان فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا در پیام سید احمد سیدی به مناسبت 7 مهر ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان آمده است :

درود و سپاس بی‌پایان بر شما بزرگ مردان و زنانی که با همت والا و تلاش‌های مجاهد‌گونه خود ، سال‌ها با پشتکار و سخت‌کوشی وصف‌ناپذیر خویش در آبادانی و سازندگی این مرز و بوم ، چرخ‌های عظیم توسعه و پیشرفت را به گردش در آورده و گذشت و ایثار شما بوده که سربلندی و سرافرازی امروز ایران اسلامی را رقم زده است.

اندیشه و تعمق همه‌ جانبه در فرهنگ و آموزه‌های دینی و میهنی ما از گذشته تاکنون بیانگر این امر مهم است که تکریم ، پاسداشت و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان همواره به عنوان یک ارزش در باورهای مردم ما مورد تأکید بوده و هست.

6 مهرماه مصادف با روز تکریم خانواده و بازنشستگان ، فرصتی است که از زحمتکشان دیروز عرصه کار و تلاش و سرمایه‌های ارزشمند امروز کشورمان تجلیل و قدردانی کنیم.

 بازنشستگان عزیز؛ اقتدار ، آرامش و امنیت اقتصادی و اجتماعی کشورمان را مدیون ایمان راسخ و پشتکار بی بدیل شما حماسه افرینانی هستیم که طی سال‌های فعالیت خود با اتکال به ذات لایزال حضرت حق از هیچ تلاشی مضایقه نکردید و با پشتکار وصف‌ناپذیر در عرصه تعالی و کمال این مرز و بوم نقشی انکارناپذیر داشته اید و به راستی که شایسته صمیمانه ترین درودها و احترام‌ها هستید؛ شما که ارزشمندترین سالیان عمر خود را با فعالیت سازنده ، پشتوانه‌ای سترگ برای استحکام پایه‌های صنعتی، اقتصادی و انسجام همه جانبه ایران عزیز مهیا ساختید.

جهادگران عرصه کار و تولید دیروز و یاوران ارزشمند امروز؛ تلاش های بی‌شائبه دیروزتان را ارج نهاده و پاسداشت زحمات‌تان را تکلیف خود می‌دانیم و تردیدی نیست، پاسداری از تلاش‌های جهادگونه شما و بهره‌مندی از تجربیات با ارزش تان است که نویدبخش آینده‌ای پرفروغ برای همگان خواهد بود.

همچنین هزاران سپاس و امتنان بر خانواده‌های بزرگوارتان که با دلسوزی و باوری سرشار از امید ، یاری بخش دستان پرتلاش و ذهن توانای شما بوده‌اند و اگر نبود گذشت و همراهی همسران و خانواده‌های فداکارتان، به سرانجام رساندن اهداف توسعه این مملکت مقدور و میسور نمی گشت.

بسی مایه سرور و افتخار است که اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی نیز پیرو اهداف و وظایف وزارت متبوع خود در بخشی از خدمت‌رسانی به جامعه ، خدمتگزار قشری  شریف و ارزشمند و راست قامتانی باشد که اگر چه از کار و مجاهدت فارغ شده‌اند ولی بی‌شک از بذل و پرتوافشانی علم و تجربه خود به آیندگان بازنایستاده اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن این روز عزیز و فرخنده به شما بازنشستگان شریف تامین اجتماعی و خانواده‌های گرامیتان؛ امیدوارم دل‌هایتان مشحون از شادی و امید، تن‌هاتان سرشار از سلامتی و گام‌هایتان همراه با تدبیر ، همواره در طریق خیر و نیکی استوار و پا برجا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز