خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

بهره برداری از ۵ طرح بهداشتی درمانی در آبادان

همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آبادان و سالروز شکست حصر آبادان، پنج طرح بهداشتی و درمانی عصر امروز در این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با سفر دکتر قاضی‌زاده هاشمی به شهرستان آبادان در سالروز شکست حصر آبادان، ۲۰ دستگاه آمبولانس جدید با اعتبار هزینه شده ۴۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند به دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل شد که از این پس در مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در این سفر، بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آبادان با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان و نخستین مرکز مجهز پزشکی هسته ای جنوب خوزستان که با کمک بخش خصوصی در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان احداث شده است، بهره برداری شد.

نخستین بخش مراقبت های ویژه نوزادان در جنوب خوزستان در بیمارستان آیت الله طالقانی با اعتبار هزینه شده ۵.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.

همچنین در این سفر، دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی آبادان با اعتبار هزینه شده ۳.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل شد.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می گیرند.

کد خبر : ۴۱۴۲۹۹