خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف 4 هزار و 700 متر مربع از اراضی ملی در کلاردشت

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۰۵۵

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال و رفع تصرف چهار هزار و 706 متر مربع از اراضی ملی در شهرستان کلاردشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی"، با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه "اجابیت" شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی دریافتند، فردی با تصرف اراضی ملی بیش از چهار هزار و 706 متر مربع از این اراضی را محصور و اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی های قضائی از شناسایی و دستگیری متهم به زمین خواری در این ارتباط خبر داد و افزود: ارزش ریالی زمین های تصرف شده 14 میلیارد و 118 میلیون ریال اعلام شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات قضائی و انتظامی در راستای رفع تصرف اراضی ملی از آزاد سازی این مقدار زمین خبر داد و گفت: اراضی مذکور به دامان طبیعت برگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر حفظ بیت المال، تعامل و همکاری دستگاه ها و سازمان ها، به ویژه دستگاه قضائی را در مقابله با زمین خواران و متجاوزان به حقوق بیت المال موثر دانست. 

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز