خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی مطرح کرد:

حوزه دیپلماسی میدان بسیار پیچیده و گسترده‌ای است

مراسم صبحگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس با سه عنصر خانواده، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها زنده نگه داشته می‌شود و اگر سلحشوری و صبوری خانواده پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نبود، روح معنوی رزمندگان تقویت نمی‌شد.

امیر اسماعیلی در ادامه با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های بیگانه در تحریف سخنان مسئولین اظهار داشت: وقتی در مورد حقوق‌های نجومی صحبتی می‌شود تمام مردم ما و دولت از این بحث پریشان خاطر و آزرده هستند و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری دولت و همه نهادهای مرتبط به جد پیگیر رفع این مسائل هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه تصریح کرد: همه ما در نظام مقدس اسلامی سربازیم و بنابر تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه در صحنه و آماده هستیم و در بخش تجهیزات، چه در موشک و توپ و رادار و چه در بحث آمادگی نیروی انسانی پیشتاز هستیم و حرفمان برابر عملمان است.

اسماعیلی تاکید کرد: حوزه دیپلماسی میدان بسیار پیچیده و گسترده‌ای است و قطعا متولیان این امر با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بهترین‌ها را برای کشور فراهم می‌کنند و نیروهای نظامی هم با اقتدار پشتیبان تلاش گران این عرصه خواهند بود.

وی در پایان افزود: پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاع از کشور است و به صورت مستمر تلاش می‌کند تا در همه زمینه‌ها اعم از راداری، موشکی، توپخانه‌ای و شنود الکترونیکی و دیگر بخش‌ها برای دفاع از کشور آماده باشد.

کد خبر : ۴۱۳۸۹۲