خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد سیستم گرمایشی مطلوب از مدارس

استاندار گیلان بر ضرورت ایجاد سیستم گرمایشی مطلوب و جمع‌آوری بخاری‌های غیر استاندارد از همه مدارس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از شفت،  محمدعلی نجفی در نشست شورای آموزش و پرورش که پس از افتتاح مدرسه شهید رجایی چوبر شفت در آن مکان برگزار شد بر ضرورت اهتمام مسئولین در کسب رتبه برتر در بخش سواد آموزی تأکید کرد و افزود: گیلان با این فرهنگ غنی و نخبگی که برخی از شهرستان‌های آن با این آمار از بی‌سوادی مواجه باشند.

وی  به قدردانی وزیر آموزش و پرورش از استان اشاره کرد و افزود: امکانات ما اجازه آن را نمی‌دهد که بیشتر در خدمت جامعه فرهنگی باشیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: چنانچه بتوانیم رضایت خداوند و مردم را داشته باشیم در آن صورت می‌توان گفت که به وظایف خود خوب عمل کرده و موفق شده‌ایم.

نجفی با قدردانی از زحمات اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس در ساخت و تجهیز مدارس استان اظهار داشت: باید سعی شود تا مدارس در مناطق محروم و صعب العبور ساخته شود.

نجفی بر ضرورت ایجاد سیستم گرمایشی مطلوب و جمع‌آوری بخاری‌های غیر استاندارد از همه مدارس  تأکید کرد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: مدیران و روسای آموزش و پرورش زمینه استقبال هر چه بیشتر مردم در این ثبت نام اینترنتی فراهم کنند.

وی برگزاری مسابقه در بین دهستان‌ها جهت ثبت نام هر چه بیشتر آنان از طریق اینترنت و تشویق آنان در این بخش تأکید کرد و افزود: در بخش ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن باید جزو استان‌های برتر کشور باشیم.

کد خبر : ۴۱۳۸۷۹