خبرگزاری کار ایران

در پیام رئیس دانشگاه یاسوج عنوان شد:

دغدغه ما معرفت یقینی به منظور نیل به آرمان‌های والای انسانی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۵۳۹

ریاست دانشگاه یاسوج به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96- 95 این دانشگاه پیامی صادر کرد.

در پیام محمودرضا رحیمی که یک نسخه آن به دفتر خبرگزاری ایلنا در یاسوج ارسال شده آمده است:

به نام خالق اندیشه

آغاز بهار علم و دانش و تقارن آن با هفته دفاع مقدس شروعی دیگرگونه است. این تقارن مبارک، شروعی دوباره برای حرکت پرشتاب علمی و شکوفایی روز افزون ایران عزیز است. رسالت دانشگاه و دانشگاهیان در پهنه گیتی  اندیشه ورزی، عمل‌گرایی، آموزش و تربیت نسلی متعهد و کاردان به منظور توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور است.

داشتن نگاهی جامع‌الاطراف و توسعه محور با تکیه بر بنیادهای علمی و برنامه‌ریزی مدون و همچنین مسئولیت‌پذیری مسیری است که سرانجامش پیشرفت در تمام زمینه‌هاست.  هر یک از ما در مقابل تمامی بشریت از یک‌سو و از سویی دیگر در برابر هموطنان خود مسئولیم.

دغدغه ما معرفت یقینی و پاسداشت مقام اندیشه و علم و  فرهنگ  به منظور نیل به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انسانی است. بی‌تردید بار این مسئولیت خطیر بر دوش اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان عزیز و همکاران محترم  خواهد بود. 

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن بهار علم و دانش را حضور اساتید، همکاران محترم و دانشجویان عزیز بخصوص علم‌آموزان جدیدالورود تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و توفیق روز افزون همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم .

محمودرضا رحیمی

ریاست دانشگاه یاسوج

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز