خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

بازگشایی مدارس نویدبخش تلاش برای پیشرفت و توسعه کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۵۱۳

فرماندار آستارا بازگشایی مدارس را نویدبخش تلاش برای پیشرفت و توسعه کشور برشمرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی در آیین بازگشایی مدارس که به شکل نمادین و با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان دخترانه فرندخت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید به حقوق خود در کنار تکالیف‌شان از جمله، نظم کلاس، احترام به معلم، درست درس خواندن و احترام به هم کلاسی‌ها، آشنا باشند.

وی افزود: دانش‌آموزان باید از حالا در فکر ساختن آینده خود و ایران اسلامی باشند، زیرا ملت ایران تصمیم قاطع خود را برای ایستادن در قله های علم و دانش گرفته است.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر، ایران اسلامی در نانو تکنولوژی، علوم مهندسی و نظامی حرف اول منطقه را می‌زند و تلاش و جدیت بیشتر در پیمودن مسیر علم و دانش را باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی با بیان سخنانی درباره هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جوانان آن روز در دفاع مقدس جان بر کف و روح اعتماد به نفس دمیدند و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرماندار آستارا در پایان بازگشایی مدارس را نویدبخش تلاش برای پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و با بیان اینکه امروز افزایش بنیه‌های علمی کشور در گرو همت این عزیزان حاصل می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم سخت‌کوشان عرصه تعلیم و تربیت و دانش آموزان عزیز با بینش والای خود به جهت ساختن ایران اسلامی و ایستادن بر قله‌های علم و دانش، موجبات افتخار خود و کشور و سرزمین اسلامی‌مان را میسر گردانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز