خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

آمریکا به پشتوانه قدرت نظامی در دنیا تهدید می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال ضربه زدن به ایران هستند، گفت: توجه به تقویت قدرت دفاعی کشور جهت مقابله با توطئه‌های دشمن یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در جمع مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک اعیاد هفته ولایت و گرامیداشت سی و ششمین سالروز دفاع مقدس با اشاره به اهمیت یادآوری فرهنگ دفاع و شهادت، افزود: یکی از موثرترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنا کردن اقشار مختلف جامعه، بویژه جوانان با این فرهنگ است.

آل هاشم تأکید کرد: دوستانی که به دنبال تضعیف قدرت و توان دفاعی کشور هستند، باید توجه داشته باشند که آمریکا به پشتوانه همین قدرت نظامی است که در دنیا عربده‌کشی و تهدید می‌کند و اگر توان و قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح کشور نبود، ما نیز امروز مانند برخی از کشورهای منطقه و جهان باید دنباله‌رو سیاست‌های ضد بشری آنان بودیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان این که عزت و اقتدار امروز میهن اسلامیمان مرهون تلاش و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجلیل از فداکاری عزیزانی است که تمام سرمایه زندگی خود را در راستای تحقق آرمان های امام و انقلاب نثار کردند.

کد خبر : ۴۱۳۴۶۵