خبرگزاری کار ایران

در اقدامی پسندیده؛

اعضای شورای شهر از پاکبان آسیب‌دیده شهر رشت عیادت کردند

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۳۴۵

رئیس‌کارگروهحمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی شهر رشت به همراه اعضای شورای‌شهر و مجموعه مدیریت‌شهری از پاکبانی که ماه گذشته در حین انجام ماموریت در اثر سانحه تصادف به شدت آسیب دیده و هر دو پای خود را از دست داده بود، عیادت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد اظهار داشت: کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی  شهر رشت با همکاری شهرداری رشت، سازمان پسماند و شهرداری منطقه یک ، از ابتدای وقوع حادثه تاکنون اقداماتی در راستای بستری،  درمان و ترخیص این پاکبان که به تازگی مشغول به کار شده بود داشته است. 

رئیس کارگروه  حمایت از اقشار آسیب پذیر  شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به شدت آسیب که منجر به قطع هردو پای پاکبان مورد نظر شد، گفت: مردانی که از پزشکان حاذق جامعه پزشکی و افتخار استان گیلان است تلاش و کوشش زیادی در درمان پاکبان آسیب دیده داشته و اکنون نیز سعی بر آن است تا بامعرفی پزشک و پرستار در راستای تعویض پانسمان و دیگر کارهای مربوطه پیگیر درمان ایشان خواهیم بود. 

وی با اشاره به اینکه مقدمات کار برای نصب پای مصنوعی به موسوی، پاکبانی که سال گذشته دچار آسیب شده‌بود، صورت پذیرفته، گفت: کمک‌های مالی هر چند ناچیز از سوی اعضای شورای شهر، سازمان پسماند و شهرداری مرکز و منطقه یک به این پاکبان آسیب دیده شده و همچنین خرید یک دستگاه ویلچر، ماشین لباسشویی، ملحفه و وسایل بهداشتی نیز در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت قرار گرفت که در اولین فرصت تهیه و به ایشان اهداء خواهد شد .

شیرزاد در پایان یادآور شد: مقدمات تهیه پای مصنوعی برای این پاکبان نیز بنابر تفاهم نامه ای  که  بین کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با اداره کل بهزیستی منعقد شده و با حمایت مالی براساس مصوبه شورای اسلامی شهر در دستور کار کارگروه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز