خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گیلان خبرداد:

برگزاری جلسات کمیسیون ماده 5 و کارگروه زیر بنایی گیلان

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گیلان از برگزاری پنجمین جلسه کمیسیون ماده 5 استان و چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی در سال 1395 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، خدیجه انشاء مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد: بر اساس بند 7 قانون شورایعالی شهرسازی و معماری، تغییرات در طرح‌های تفصیلی شهری پس از بررسی و تصویب در کمیسیون ماده 5 ملاک صدور پروانه برای شهرداری‌ها خواهد بود، لذا طی پنجمین جلسه کمیسیون ماده 5 بر اساس برنامه زمان‌بندی مورخ 31/06/1395 در شهریور ماه برگزار شد.

انشاء تصریح کرد: این کمیسیون به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی و به دبیری اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاههای عضو کمیسیون برای شهرهایرشت - بندر انزلی  فومن  تالش-  لاهیجان  رضوانشهر  شاندرمن - صومعه سرا  لشت نشاء  لوندویل -  آستارا، در محل این  اداره کل برگزار و منجر به صدور آراء کمیسیون شد.

انشاء خاطرنشان کرد: چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی و سایر دستگاه‌های عضو کارگروه مذکور در تاریخ 31 شهریور 95 برگزار شد و پرونده‌های ساخت و ساز در خارج از محدوده و حریم شهر‌ها مطرح و در نهایت منجر به تصویب پرونده‌های مذکور شد.

کد خبر : ۴۱۳۱۹۰