خبرگزاری کار ایران

در حاشیه اجلاس جهانی پارک های علم وفناوری امضا شد؛

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بزرگترین پارک علم و فناوری روسیه

با حضور ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با بزرگترین پارک علم و فناوری روسیه امضا شد.

به گزارش ایلنا، تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با پارک علم و فناوری skolkova روسیه طی مراسمی در حاشیه سی و سومین اجلاس جهانی پارک های علم وفناوری که به مدت ۳ روز در مسکو و با حضور روسای پارک های فناوری جهان به عنوان بزرگ ترین رویداد جهانی در این حوزه در جریان بود، امضا شد.

در این مراسم واشقانی فراهانی ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی به معرفی توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان پرداخت و افزود: این تفاهم نامه شروع خوبی برای توسعه فعالیت های فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی خواهد بود.

وی افزود: این تفاهم نامه به ۳ زبان انگلیسی، فارسی و روسی امضا شد و مهمترین نقطه عطف آن، راه اندازی دفتر دانشگاه آزاد در پارک skolkova و همچنین راه اندازی دفتر بزرگ ترین پارک روسیه در دانشگاه آزاد اسلامی است.

گفتنی است، موضوع این تفاهم نامه در راستای انجام فعالیت هایی چون آموزش ، توسعه و فناوری ، برگزاری نمایشگاه های مشترک و ... است که به امضا واشقانی رسید. در این برنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، مدیر کل دفتر توسعه فناوری و ارتباط باصنعت دانشگاه ، مسئول دفتر راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین دفتر دانشگاه آزاد اسلامی در مسکو  واشقانی را همراهی می کردند.

کد خبر : ۴۱۲۹۸۴