خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبرداد:

انحراف از مسیر خودروی پراید یک کشته برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۸۹۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در این حادثه زنی 35 ساله با دختر 14 ساله‌اش دچار مصدومیت شده و مرد که حدودا 40 سال سن داشت جان خود را از دست داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام وقوع تصادف در ساعت 2:21 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه 1 مهر ماه گفت: این حادثه در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران-کرج، ابتدای خروجی چهارراه ایران خودرو به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام و مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید در هنگام حرکت به دلایل نامعلوم از مسیر منحرف و با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از شکستن گاردیل وارد مسیر کندرو شده ودر نهایت متوقف می‌شود.

ملکی با اشاره به محبوس شدن 3سرنشین این خودرو که به نظر می‌رسد اعضای یک خانواده بودند، اظهارکرد: ماموران پس از ایمن سازی به وسیله لوازم هیدرولیکی قطعات خودرو را برش و هر 3 نفر را از خودرو خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در این حادثه زنی 35 ساله با دختر 14 ساله‌اش دچار مصدومیت شده و مرد که حدودا 40 سال سن داشت با تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی در پایان گفت: عملیات ساعت 3:22 دقیقه بامداد به پایان رسید و محل تحویل پلیس راهور شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز