خبرگزاری کار ایران

«سوسمارها هم دوز بازی می کنند» در روایت صحنه

همزمان با برگزاری نخستین نشست خبری مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، از مجموعه کتب تئاتر مقاومت رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس با اعلام این خبرگفت: نخستین نشست رسانه‌ای جناب آقای عاقل‌زاده روز شنبه سوم مهر ماه درتماشاخانه سرو برگزار خواهد شد؛ در این نشست از مجموعه کتاب‌های آقای تقی اکبرزاده پژوهشگر حوزه تئاترمقاومت، با عنوان‌های «مجموعه 3 جلدی گزیده‌های تئاترمقاومت» و «کتاب‌شناخت تئاترمقاومت» با حضور جمعی از مدیران و صاحب‌نظران رو نمایی خواهد شد.

تمدنی گفت: این نشست روز شنبه و ساعت 11صبح در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی خیابان شهید فلاح پور جنب فروشگاه موسسه فرهنگی هنری روایت فتح پلاک یک برگزار خواهد شد.

علیرضا عاقل‌زاده مرداد ماه سال گذشته جایگزین حفیظ الله رفیعی درپست مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس شد.

نقد«سوسمارهاهم دوز بازی می کنند» در دومین روایت صحنه

دومین برنامه  از سلسله نشست‌های روایت صحنه به نقد و بررسی «سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند» می‌پردازد.

نمایش آئینی «سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند» عصر شنبه سوم مهرماه در دومین برنامه از سلسله نشست های روایت صحنه باحضور یاسین حجازی نویسنده علی اکبر آخوندی کارگردان و علی اکبر عبدالعلی زاده منتقد نقد و بررسی خواهد شد.

در این برنامه ابتدا از ساعت 30/19 اجرای نمایش وسپس برنامه نقد و بررسی نمایش از ساعت 21 با حضور اصحاب محترم رسانه ، منتقدین ،عوامل و مخاطبین نمایش درتماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بالاتر از میدان فردوسی خیابان شهید سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح پور جنب فروشگاه روایت فتح پلاک واقع است.

این سلسله نشست‌های تخصصی با هدف بسط، گسترش و توسعه کیفی آثار ارائه شده با مضامین ارزشی و با رویکرد نقد عالمانه و کارشناسانه ساختار و محتوا و نیز تولید محتوا در زمینه این‌گونه از آثار طراحی و تدارک دیده شده است.

کد خبر : ۴۱۲۷۰۰