خبرگزاری کار ایران

عشوری: کاری به پرسپولیسی‌ها نداریم/ تعطیلی لیگ به ضرر بازیکنان است/ امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خبر از مصدومیت جزئی خود در بازی دیروز داد که معتقد است دلیل اصلی این مصدومیت، تعطیلی‌های لیگ برتر است.

سینا عشوری، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ در خصوص بازی روز گذشته این تیم برابر سیاه‌جامگان اظهار کرد: بازی خوب و شناوری بود. به سیاه‌جامگان بابت این بازی خوب تبریک می‌گویم. شکر خدا توانستیم با تیزهوشی محمد ابراهیمی به پنالتی برسیم و بعد از آن‌ هم دو گل دیگر بزنیم. سه یا چهار موقعیت خیلی خوب هم داشتیم که از دست دادیم.

وی درباره بازی امروز پرسپولیس برابر سپاهان نیز گفت: پرسپولیس در جدول رقیب ما است اما ما کاری به نتایج و بازی‌های این تیم نداریم. ما باید کار خود را بکنیم و باید سعی کنیم همه تیم‌ها را شکست دهیم. انشاالله با دعای مردم بتوانیم امسال قهرمان لیگ برتر شویم.

عشوری در خصوص تعطیلی‌های لیگ برتر برای بازی‌ها تیم ملی گفت: این تعطیلی‌ها بیش از همه به ضرر بازیکنان می‌شود. ما از لحاظ بدنی افت می‌کنیم. من از دیروز تا الان زانویم درد می‌کند که مطمئنم دلیلش همان یک ماه تعطیلی قبلی بود. امیدوارم آقای تاج که فرد زحمت‌کشی است بتواند این مساله را حل کند و فکری به حال تعطیلی‌های لیگ کند.

وی در پایان در خصوص شانس این که به تیم ملی دعوت شود گفت: من تلاش خود را کرده‌ام. امید هم دارم اما این برمی‌گردد به نظر کادرفنی تیم ملی که چه کسی را به تیم دعوت کنند.

کد خبر : ۴۱۲۵۸۶